Útmutató a webáruházban történő online vásárláshoz

A WEBSHOP szóra kattintva választhatja ki a megvásárolni kívánt terméket. A kiválasztott termék fotójára vagy az alatta lévő RÉSZLETEK-re kattintva érheti el a termékleírást, amely minden fontos információt tartalmaz az adott tételről.

Információ: Regisztráció nélküli böngészéskor vagy bruttó forint, vagy bruttó euró árakat láthat. Regisztrációt követően a  rendszer már pontos árinformációkat és szállítási költségeket (valutanem, ÁFA-tartalom) tud közölni a regisztrált szállítási cím ismeretében. Mivel az Ön által megadott rendeltetési hely dönti el, hogy forintban vagy euróban lesz fizetendő a megrendelt termék – függetlenül  attól, hogy a magyar vagy az angol nyelvű változatot böngészi -, ajánlott már a vásárlási folyamat megkezdése előtt regisztrálni. A Regisztráció menüpont elérhető itt.

Amennyiben már regisztrált felhasználó, a honlapra történő bejelentkezés során az Ön szállítási címének adatai automatikusan felhasználásra kerülnek.

A vásárláshoz a kiválasztott tételt a kosárba kell helyezni a „Kosárba” szövegre kattintással. Az oldal tetején megjelenő kék információs sáv tájékoztat a művelet sikerességéről vagy az esetleges hibákról

Tipp: Bizonyos termékeknél díszdoboz is választható. A díszdobozt kattintást követően választhatja ki.

A böngészést vagy a vissza gombbal, vagy egyszerűen a termékek görgetésével folytathatja, a kiválasztott termékeknek a kosárba helyezésével.

A vásárlási folyamat ezután az információs sávban a „kosár megtekintése”  sorra kattintva  folytatható. Itt módosíthatja a kosár tartalmát a kosárba rakott termékek mennyiségét illetően, illetve törölheti a megvásárolni mégsem kívánt terméket.

A kosárban lévő tételek alatt láthatóak a kiválasztható szállítási módozatok. Magyarországon belüli rendeltetési hely (szállítási cím) esetén négy lehetőség közül lehet választani:

  1. Személyes átvétel
  2. Utánvétes kiszállítás
  3. Kiszállítás postai úton
  4. Kiszállítás futárszolgálat igénybevételével

Magyarországon kívüli szállítási cím esetén kizárólag a postai úton történő szállítás választható.
A szállítási/átvételi lehetőség kiválasztásával egyben azt is eldönti, hogyan kíván fizetni: utánvét esetén a kiszállítást végzőnek készpénzben történő fizetéssel, vagy előre fizetés bankkártyával, online, a megrendelése elküldésekor.
A folyamatban ezt követően a lap alján található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással léphet tovább.

Utánvét választása esetén  Önnek a szállítmány megérkezéséig további teendője nincs. A megrendelése webáruházba történő megérkezéséről  automatikus visszaigazolást kap e-mailben. A visszaigazolás a fizetendő ellenértéket és a csomagolási- és postaköltséget is tartalmazza, amelyet átvételkor kell a kiszállítást végzőnek kifizetnie.

Bármely másik szállítási mód kiválasztása esetén az áru ellenértékét bankkártyájával fizetheti ki. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Six Payments Services weblapjára irányítjuk, ahol a bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

Fontos: A bankkártyás fizetési rendszer csak regisztrált felhasználóinknak elérhető. A penzvero.hu semmilyen bankkártya-információt nem tároll.

Elfogadott bankkártyák: VISA Classic, Visa Electron és Eurocard/Mastercard

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A fizetési oldalon látható szállítási, számlázási és termék adatok ellenőrzése után a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva juthat el  a bank biztonságos fizetőoldalára.
A továbblépéshez az „Elolvastam és megértettem az Általános Szerződési Feltételeket” szöveghez tartozó jelölőnégyzetet be kell pipálnia, ezzel igazolva, hogy Ön eddig legalább egyszer valóban végigolvasta ezeket az információkat.

Fontos: A kosárból automatikusan törlődnek azok az elemek, melyek az Ön címére nem szállíthatók.

A Bank által biztosított felületen kell megadni a bankkártya számát, a bankkártyán szereplő érvényességi adatokat és a kártya ellenőrző kódjának utolsó 3 számjegyét.
Az adatok helyes kitöltése után a „Fizetem” gombra történő kattintással történik a fizetés, ekkor a fizetendő végösszeg levonásra kerül az Ön számlájáról. A megrendelt termék az Ön  nevére lefoglalásra kerül.

Figyelem! A bank fizetőoldalán lévő “Fizetem” gomb megnyomásával adott megbízás az Ön részéről visszavonhatatlan és nem módosítható fizetési megbízásnak minősül, amely megbízás alapján, sikeres tranzakció üzenet esetén, az Ön fizetőkártyáját kibocsátó bank a tranzakció összegével megterheli a kártyát.
A Six Payments Services nem vállal felelősséget azért, hogy Ön az átutalt összeg ellenében a kifizetett árut/szolgáltatást ténylegesen megkapja, valamint azért sem, hogy azt a megrendelt mennyiségben, minőségben és határidőben kapja meg. Ennek teljesítéséért kizárólag Társaságunkat terheli felelősség, követeléseit Ön kizárólag Társaságunk irányában tudja érvényesíteni.
A Six Payments Services az on-line fizetési szolgáltatás igénybevételével átutalt összeg megtérítésére semmilyen jogcímen nem kötelezhető.
A “Fizetem” gomb megnyomásával Ön egyben megerősíti, hogy fenti feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Az oldal csak bekapcsolt (engedélyezett) JavaScript-tel (active scripting) működik!

A Six Payments Services a sikeres fizetést követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén – hibás adatok, lejárt bankkártya, illetve a végösszeg kifizetéséhez elégtelen összeg vagy alacsony kártyalimit esetén – Six Payments Services hibaüzenetben közli Önnel  a hiba okát.

Fontos:A fizetési folyamat csak a hibaüzenet figyelembevételével történő korrekciót követően zárható le. Amennyiben a korrekció nem történik meg, a fizetési folyamat nem fejezhető be és a termékek a kosárban maradnak.

Sikeres fizetés esetén a honlapon egy erről tájékoztató üzenetet olvashat, továbbá e-mail fiókjába kiküldjük a vásárlási értesítőt (visszaigazolást), amely tartalmazza a tranzakció azonosítóját és a vásárolt termékeket is. A kifizetett tételek átadása/kiszállítása az Ön által kiválasztott módon kerül teljesítésre.

A visszaigazolás elmaradását  okozhatja az Ön által rosszul megadott e-mail cím,  a postafiókja tárhelyének telítettsége, vagy esetleg internet szolgáltatójának beállításai. Javasoljuk, hogy amennyiben legkésőbb 48 órán belül a visszaigazoló e-mailt nem kapja meg, tájékozódjon a Társaságunknál.

Tipp: A vásárlással kapcsolatos további részletes információkat – köztük az Elállási jogról szóló tájékoztatásunkat is –  találhat az Általános Szerződési Feltételekben. Az Általános Szerződési Feltételek ide kattintva tölthetőek le.